BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 22 March 2011

"Hadiah dari Malaysia.."

Thanx to my beloved fren NURFATIHIN SAMIYAH..hukhuk..sebab telah menghadiahi aku 2 jenis makanan yang aku sendiri mintak dia bawak datang mesir..haha..hadiah ke tu ein?


Tak lama dah kite nak mula pulun yer ein..jadi inila makanan yang akan mmberi tenaga pada aku secukupnya..hikhik..
Thanx a lot budak ein..muah muah..


Maaf la ein ,gmbr aku ni tk canggih cam HTC ko 8mp.hihi..dan saat aku post entri ni,aku tgh makan roti kaya..nmpk kn tin berjaya dibuka..dan aku yakin saat ni kau sedang dibuai mimpi indah..jetlag la tuu


Good nite cutiey..
luv u ein..

2 comments:

Dr. E-iN said...

Huahuahua.hak2.tade hal laa.ni ak tgh komen guna htc ak ni.perrghh.hakhak

Dr. E-iN said...
This comment has been removed by the author.