BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 12 January 2011

Hanya Allah yang tahu..

Salam

Alhamdulillah..tamat dah round ENT..arggghhhh gonna miss them(all the doctors)..so much.
So far ENT is the best rounnd.Even exam td agk frust sikit ..tkpala..aku dh cuba redha dah ni..



Tengokla soalan end round 2010/2011 ni.Actually tk susah..tp aku sudah confuse dengan soalan no.2 tu.
Haish...takpalah..nak buat mcm mana.hope utk markah management and investigation tu dapat la siket2..
Apa2 pun aku bersyukur sangat,semuanya berjalan  lancar.After finishing this ENT,mula la pulak round ophtal.Hope minat kt ENT sama or lebih lagi untuk OPhtal nanti.Nak jadi pakar apa yer nanti??

Lepas je habis exam,Ein terus ada depan aku.Dah la bercantik2 bagai.Nak pegi makan Nasi Yaman je pun.
Takpa la..dh dia semangat nak bercantik2 kan..Thanx Ein teman aku pegi makan tadi.relief siket persaan frust aku aku tau.
Plan lepas ni,dah nak kena mula dah study group dengan Ein.She's my study mate since 1st year..But being officially masa Year 2.hehe..Memang bestla..Nak mumtaz study la dengan dia.hehehe.

Setakat ni nak becuti2 dulu..projek nak ke Dahab bersama-sama Wan NAdiah bakal menyusul.Yeaaahhh..
Wan Nadiah exam esok..so wish her luck in her exam..Harap Allah permudahkan urusan dia..Amiiiinnn..

Before exam tadi pon tel parents..nak exam la katekan..biasala tuh..Amie pon angkat.."ni otw nk pegi rumah uda..dia demam2 batuk.."
Ok...redha je hati ni..jeles kot batuk2 pon dpt ubt dri melaka..kat 7 Eleven ada ubat batuk HURIX laaa..haha..MANJALARA betul.Tu la kasih sayang ibu bapa kan..penyayang nya mereka..

Dahlaaaa...bye bye..
wsalam


0 comments: